Followers

Thursday, April 14, 2011

GENG "gila" UIA

GENG GILA? hehehehehe. sebenarnya ini lah geng2 aku masa blajar kat UIA dulu. Baru2 ni masa aku gi kl, aku gi jumpa diaorg. tapi tak bleh nak bising2 sangat sebab time aku gie tue, diaorang tgh musim exam. kesian plak aku tengok muka sorang2. muka tension. hahahahhaaha. papepun, sempat la kami semua lunch bersama-sama.




tetap tersenyum walaupun tension exam. hehehehehe




tukar gaya plak....

MJ, NUHA, DEQ SOM AND MIRA




anak spastikku... :P



pesal muka ko ina? tak nak kawin ke? pass mozen kat aku. hahahahahha :D




eh.. teha , niey and elly pun ada :)




i love u all so much....
MUAAAAAAAAAH

4 comments:

eliana said...

saya jeles n sedey baca entry ni. sekian. sobs T.T

LELONG BORONG said...

alaaaa syg. jgn sedey2. datang perlis ye. nanti kita enjoy sama2.

Siti Zuraini said...

kakna syg,t kte jmpe okeh;)

LELONG BORONG said...

ok niey cayang

TUKAR TUKAR