Followers

Thursday, April 7, 2011

AKU KECIWA! :(

Dua hari lepas, masa kat office aku ngan CT bersiap2 tuk nak gi lunch. Kitaorang planning nak gi makan kat Chicken Rice Kiosk.(ada dalam entri aku yang lepas2). Tetiber dapat panggilan dari abang aku, dia kata mak aku nak datang office aku. So aku pun tunggu le. Bila je mak aku sampai, aku ajak mak aku gi lunch skali. Aku beria sangat nak suh dia makan kat Chicken Rice Kiosk ni . sebab sedappppp! Tapi bila sampai depan kedai, inilah yang terjadi.


huhuhu kereta tak bleh nak masuk. banjir! 




rasa mcm nak hirup2 je air tue supaya kereta aku boleh lalu.




di sebalik lambaian nyiur itulah terletakknya kedai kegemaranku...


disebabkan tak bleh nak masuk, maka kereta hitamku menuju ke arah lain. haluannya ialah SECRET RECIPE! i loike.....




mak aku yang sabar menanti hidangannya. alamak gambar gelap.




haaa ni la mak aku. (versi gambar cerah!)




ini anak mak aku!




makanan aku! sedapppp siot. mak aku nak rasa, aku tak bagi. hahahahahha (acah ajer)




ni makanan CT. aik gambar CT lupa nak snap la. hehehehehe
makanan mak aku mana? lambat sangat sampai, so terlupa nak snap. hehehehe




tak ketinggalan satay kegemaranku.




inilah angel hidupku dunia akhirat. I LOVE YOU MOM!


No comments:

TUKAR TUKAR