Followers

Monday, April 4, 2011

THANKS TOK WAN a.k.a MASRUL

Haaaaa entri ni mmg khas aku tujukan wat adik junior sekolah MADI aku dulu. Nak tau kenapa? sebab dalam blog dia , dia ada kata blog aku ni antara 5 blog yg patut jadi blog popular. (hmmm nampak sgt blog aku ni tak popular hehehehehehehe).

so dengan rasa terharunya, aku ingin ucapkan jutaan terima kasih kepada masrul atau tok wan (panggilan glemer kat sekolah) di atas pengiktirafan itu. huh macam dapat anugerah ABP youuuu. hehehehehehe. ok kalau sesaper nak tengok atau layari blog masrul ni bleh layarinya kat alamat ni : www.abuhanif186.blogspot.com

1 comment:

to'wan said...

hehe.. sapa cakap blog kak na tak popular?? kajol kan, mestilah famous.. :D

TUKAR TUKAR