Followers

Friday, April 8, 2011

"ALHAMDULILLAH ... AKU DAH BERTUNANG"


"ALHAMDULILLAH ... AKU DAH BERTUNANG" mungkin inilah kata hati azizah di hari pertunangannya semalam. apa? korang ingat aku yang bertunang? hahahahhhaha. aku tak nak tunang. kawin terus. ekonomi meleset, so nak jimat. hehehehehehe : D

Semalam tarikh  7 APRIL 2011, Azizah telah bertunang dengan jejaka idamannya yang belajar sama dengan dia kat MESIR. tapi Zah dapat cowok muda youuuu. hahhahhha. muda2 pun tak pe, janji ada KEBERANIAN mau masuk minang kamu : P

ok aku doakan Mak Ucu (panggilan manja aku kat zah) ,kekal bahagia selamanya. and untuk korang silalah tengok photo2 di sepanjang majlis pertunangan AZIZAH dan KHALIFAH (aku pun tak sure betul ke tak nama ni) betul la kot. hehehehhehee jangan marah mak ucu ye....



sesi ber make up



antara tetamu yang hadir



tumpang lalu... tumpang lalu... aku nak pi sarung cincin...



mak cik bangga hang jadi menantu mak cik. hang terror masak kan?



hantaran dari pihak perempuan



hantaran dari pihak lelaki. 3 berbalas 5...




ct: "bilalah turn aku plak nak bertunang ni?"
zainab: "kawin terus macam aku senang...."




hasnita: "hang ingat hang je ka ct? aku pun nak tunang gak "




noraini: "haaa tu la hampa. tengook macam aku. dah kawin. ada anak sorang lagi. ni dok planning nak tambah yang kedua plak."




cincin pertunangan




tu..tu..tu.... tgk sana, org nak amek gambar kita




1 2 3 smile :)




azizah: "tadi waktu sarung cincin, mak ucu ketaq perut ooooo"



antara hidangan2 yang dijamu. i loike... sodap sangat!


bihun goreng




kek pandan. lembut giler!




agar2 anggur




agar2 sirap




rakan2 sekelas aku di madi.




geng jubah hitam


 sesi amek berkat dengan tunangan orang:
aku and mak ucu


 azizah and CT


hasnita and azizah




haaa hampa tunggu apa lagi. tirulah macam saya....
status terkini :  tunangan orang :P



6 comments:

CaHaYa HaTi DiYaNa said...

TAHNIAH K.ZAH......LEPAS NI GIRIRAN K.NA PLAK.....MESTI LG GEMPAQ KN?...

LELONG BORONG said...

gempaq la sangat. hahahahahahaha :D

sham said...

tahniah zah....aku pun nk tunang gak hihihihi.................

cik tehaa said...

tak lama lagi laa tu org yg dok wat blog ni :p da bau2 nak tunang ni. hehehe.

LELONG BORONG said...

sham: oi sham, bila hang nak bertunang?

teha: of coz la u dulu sayang

rifqul_wardah said...

hik2~ tahniah,k.zah.. skrg ni mmg ramai pminat purple...
k.na,.akk nmpk smkin kurus..smkin putih~ aper rahsianyer~ mcm ptanda xlama jer tuu~ hik2~

TUKAR TUKAR