Followers

Thursday, March 31, 2011

EHEM... EHEM... KEY CHAIN

baru2 ni aku ada gi borong key chain. and key chain ni jenisnya berpasang2. macam manusia la jugak. lelaki pasangannya perempuan. begitulah sebaliknya. nak tengok gambar2 key chain yang aku beli tu? sila2. oh ya, sebenarnya keychain2 ni, aku nak bagi dekat org yang aku sayang. ( ye lah.. kalo benci, tak kan nak bagi). so kepada sesiapa yg ada terima pemberian keychain ni dari aku, bermakna aku sayang kamoooo laaa.
hahahahaha :D



keychain gambor anak kucing. tomey sangat!




eh eh gambar kucing lagi. :P




ni gambor binatang ape... aku pun tak taw. tapi aku suka. look nice :)




lelong! lelong! lelong!

2 comments:

eliana_adnand said...

naaakkkk! hehehe

merenam kajol said...

macam tahu2 je i nak bagi kat u. hahahahahaha :D

TUKAR TUKAR