Followers

Tuesday, March 15, 2011

jalan2 cari makan di KP


baru2 ni, sepanjang perasmian kompleks pas, company aku ada bukak gerai jual barang2 ketella air sarang burung. penat berniaga, kami kuar jalan2 cari mkan. dari kangar menuju ke santan dan akhirnya si drebar (ct) memberi cadangan "apa kata kita gi kuala perlis". cadangan itu dikeluarkan stelah puas kami memusing2 kereta di sekitar kangar tuk cari kedai makan yg ada jual sate. ( maklumlah , minyak kereta penuh sampai melimpah2. ) yang nak makan sate sangat tue saper lagi, kalau tak aku. hahahhaha

stibernya di kuala perlis, kami cari gerai2 area jeti. ( huh! dah la keje kat KP, nak makan pun area sini, kataku di dalam hati). stelah mencari tempat yg strategik untuk didudukki, waiter dipanggil untuk kami membuat pesanan.

antara menu yang diorder ialah :
1) nasi goreng pataya
2) nasi goreng ayam merah
3) nasi goreng daging merah
4) satay ayam 20 cucuk
5) sotong goreng tepung 3 org mkn
6) sayur campur 2 org makan
7) kerang bakar
8) ayaq 7 gelas ( aku sorang je dah 4 gelas)



meja kitaorang no 42. tak cukup lagi 2 nombor, kalau tak bleh gi ngangkung. hahahahha. amaran dari Allah, berjudi itu haram!


inilah rupanya gambor kerang bakor. sodap sampai menjilat jari kaki! maaflah ye, gambor yg lain sebelum sempat di snap, telah diratah dgn lahapnya oleh sham and ct. aku tak. aku cool je. kua kua kua!


muka den yg kepuasan akibat kekenyangan yg amat sgt. selamat tgl herbal life. huhuhuhu


shamila membina menara satay berlandaikan nasi goreng daging merah!(pesal nasi grg dgg merah tetiba ada kerang plak tue?)



acara suap menyuap yang meloyakan anak tekak ku


pesanan kepada anda: jgn meniru aksi kebulur ini.



alhamdulillah. selesai akhirnya!



No comments:

TUKAR TUKAR