Followers

Wednesday, March 23, 2011

Syurga Shopping "WK"


antara syurga shopping kat perlis ni adalah WANG KELIAN. aku dan my sisters, bleh kata tiap2 bulan datang sini. kat wang kelian ni macam2 brg ada. nak shopping kat belah thailand boleh, sebelah malaysia pun boleh. tapi mcm klakar gak tgk suasana dekat pintu sempadan. warga thailand berbondong2 datang nak shopping sebelah malaysia, warga 1 Malaysia kita plak (abah aku mesti marah... hehehehehe) , sibuk nak masuk ke sebelah thailand. padahal, barang dan harganya lebih kurang sama. ye la, bak kata pepatah, hujan batu di negeri sendiri, hujan emas di negeri orang.

aku plak mcm mana? hmmmm secara jujurnya, aku lebih suka shopping yang kat sebelah malaysia. kenapa? aku kan jenis makhluk yang cintakan tanah air. aku ni sayang giler kat najib dan rosmah. kalau aku tak shopping kat malaysia, mcm mana peniaga kat malaysia nak ada duit bayar cukai? kalau tak byar cukai, mcm mana rosmah nak dapat duit gi bercuti kat luar negara dan naik helikopter? :P

papehal pun, WANG KELIAN mmg best!!!




aku merangkap driver dan pemandu pelancong. rupa2 nya ada org yang tak pernah sampai lagi kat wang kelian ni. ish2 nama je dok kat perlis. :P






wajah2 pelancong yang happy




tunggu apa lagi? cepat2 . sat gi habis barang, nak shopping pun tak boleh




am coming!



hmmmm pesal bunga2 ni tak wangi ye?



beli2. satu pasu rm 10 je. tak payah siram. tak payah letak baja! dijamin tak layu sepanjang hayat...


No comments:

TUKAR TUKAR