Followers

Thursday, March 24, 2011

SPECIAL GIFT FOR ME

sepanjang birthday aku hari tue, satu hadiah pun aku tak dapat. ingatkan aku akan terus kempunan... tapi semalam masa aku gi umah kakak aku, tetiba anak sedaraku aufa kata: "cik na, pejam mata. kami ada hadiah nak bagi kat cik na." aku pun dgn excitednya terus memejamkan mata lentik ku (hehehehhe) dan menghulur tangan dgn lemah lembutnya. bila aku bukak mata... SURPRISE!!!!

TARAAAAA....!!!!!




petua mendapat pasangan? hmmmm mmg sah aku dah terkena. ni mesti mama diaorang punya kerja. kak beez............. tgu lah awak punya besday ye... hadiah istemewa menanti. :P




petua.. petua... petua... hmmm sampai ketua laa jawabnya. hehehhehe

apa2 pun thanks ye buat anak2 sedara kesayanganku. cik na love u all soooooooo much!



HUBUNGI SAYA DI TALIAN 0193646804/0174553100 UNTUK MENDAPATKAN AIR SARANG BURUNG KETELLA. MINUMAN BERKHASIAT UNTUK SEMUA




No comments:

TUKAR TUKAR