Followers

Sunday, March 27, 2011

PERLIS.FM


assalamualaikum. sedar2 tak sedar dah hampir 3 bulan aku menjalani kehidupan di alam pekerjaan. tapi rupa2 nya masih ramai lagi teman2 dan kenalan di perlis yg masih blum tahu aku da pun habis blajar.

hmmmm cukuplah kot cari ilmu kat universiti tue. aku nak cari ilmu ikut cara lain plak. hehehehehe. insyaallah , impian untuk menyambung MA tue ada. mungkin belum tiba masanya lagi.

untuk pengetahuan teman2 tersayang, aku skang keje sebagai pengarah pemasaran tuk syarikat FAA H MARKETING. company aku ni, jual air sarang burung. so untuk melebarkan lagi sayap pemasaran, aku cuba iklankan di radio2 seluruh malaysia. antaranya, radio kedah, penang, perak, kelantan, terengganu, pahang, negeri 9, johor dan perlis. radio IKIM pun ada masuk gak. and perancangan tuk bulan 4 ni, aku nak serang radio klasik fm dan sinar fm. inshaallah.




inilah rupa DJ Zura. Perlis FM. baik dan peramah orangnya :)




sempat berposing sebelum keudara di radio




mai pakat dengaq mai!

3 comments:

nadiyahashim said...

na toek

nadiyahashim said...

NA TOEKKKKK

LELONG BORONG said...

adiya lg toek sampai saper pun takk leh lawan hahahahaaha

TUKAR TUKAR