Followers

Wednesday, March 30, 2011

LEADERSHIP TRAINING CAMP

Pada weekend yang lepas, alumni madi kena handle satu program untuk pengawas2 dan pelajar2 tingkatan 6 sekolah MADI. sekolah lama aku dulu ni. rindu sgt kat MADI. rindu nak kena rotan. hehehehehhe. untuk program ni aku kena handle acara "stone game" and  "explorace".

Bila tengok budak2 ni, mmg aku betul2 teringat zaman masa aku kat MADI dulu. memory yang tak dapat dibeli walau dengan timbunan emas sekalipun. eceh ceh... dok berjiwang karat plak. hahahahha. Dah le, silalah korang tuk melihat gambar xtvt yg mereka buat ni.




acara menyusun menara batu. kesian diaorang kena wat xtvt dalam hujan lebat.



habis masing2 basah kuyup. akak tak ragging adik2 ye :P



hero2 MADI terkini



nak cari batu.... nak cari batu....



huiyoooo... tingginya!



yang hujung tu menara batu ke busut? :P



lepas solat zohor, mereka ada acara debat mendebat plak. mula2 masing2 pakat malu2... tapi bila dah lama2 acara perdebatan semakin hangat. tahniah diucapkan!



adoi.... pening kepala aku nak cari isi.



oit orang belakang... aku nak cakap apa ni?



"dengar sini wahai pihak pembangkang... sesungguhnya KAK HUSNA mmg comel" hahahahaaha :P




"hmmmm apalah pihak pencadang dok merepek ni....."


Sebenarnya banyak lagi xtvt2 yang mereka buat. Tapi yang ini ajer sempat aku snap. Apa2 pun nasihat aku sebagai super senior diaorang, koreklah ilmu sebanyak mungkin di bumi MADI . Blajar bahasa arab rajin2. Jangan jadi macam akak korang ni. NGEH NGEH NGEH!



HUBUNGI SAYA DI TALIAN 0193646804 / 0174553100 UNTUK MENDAPATKAN
 AIR SARANG BURUNG KETELLA. 
MINUMAN BERKHASIAT UNTUK SEMUA!


No comments:

TUKAR TUKAR