Followers

Saturday, July 16, 2011

HUSNA HASHIM... INILAH AKU

Hai semua, apa habaq. Assalamualaikum. Amboi, sejak2 Ada kat turkey ni, rajin plak aku mengupdate blog. Hehehe. Bukan apa, itu tandanya aku rindu kat korang. Tambah2 kat mak aku. Huhuhuhu. Serius NI, windu Dia sangat2.

Entri aku Kali NI, aku nak citerkan tentang diri aku. Pasal turkey nantilah aku post gmbar ye. Sebenarnya aku NI jenis manusia yang simple. Tapi kadang2 aku tengok diri aku NI macam complicated sgt. Hehehehehehe. Papehal, korang baca je la kat bawah NI ye:

1) aku NI jenis kalau nak gi memana mmg cepat sgt bersiap. 10 minutes is enough for me. Tapi, kalau kena pakai Baju kurung, paling kurang masa yg aku kena ambil adalah 1 jam. Kadang2 sampai sejam lebih. Ternyata BAJU KURUNG menyusahkan aku. Hehehehehe.



2)bab makan , aku sgt simple. Nasi, ayam goreng Dan kicap. Itu dah cukup best untuk aku. Makan hari2 sampai bertahun2 pun tak pe. Aku tak suka gulai, kuah2 Dan yg plg penting aku mmg tak tahan makan pedas. Tapi yg problemnya, bila aku g kenduri or mana2 umah org. Kdg2 aku sampai tak jamah langsung makanan sebab tak de ayam Dan tak kena ngan selera aku. Adoyaiiii

yummmy!


3)aku mmg sgt cool orangnya. Tapi cool aku NI, sampai aku langsung tak boleh kena panas. Aku kena 24hours aircond. Kalau Panas, aku mula berpeluh, badan melekit2, pastu kulit aku Akan naik berbiji2. Lantaklah, org nak kata aku NI mengada2 ke apa. Tapi I really hate hot. Lagi dasyat, bila panas je perasaan aku pun Akan membuak2. Rasa nak marah, berangin.... Semua ada. Sebab tue, kalau gi shopping mana2 tmpat yg tak de aircond, payung kecik or topi Akan sentiasa aku bawak. Itu semua amat penting utk mengelakkan mood shopping aku hilang. Hehehehe

nyawa keduaku...


Hmmm utk entri Kali NI, cukuplah 3 benda dulu ye. Nanti2 aku sambung. Alaaa lagipun korang pun bukannya berminat sgt nak baca pasal aku kan. Hehehehehe. Tapi suka hati aku la. Ini kan blog aku. Ada aku kessah? Hahahahaahahaha gurau je.

No comments:

TUKAR TUKAR