Followers

Saturday, July 16, 2011

SYUKURKU HANYA PADA NYA....


Salam semua. Lama benar aku tak update blog. Maaflah ye kepada mereka yg meminati blogku, sebab asyik terrtunggu2 je entri Dari aku. Hahahahahaa (perasan gila diriku ini). Sebenarnya sebelum NI aku agak busy bercampur malas.

Alhamdulillah, dalam masa sebulan NI, aku dah berjaya memajukan lg syarikat kepunyaanku sendiri FAA H MARKETING Dan aku dah siapkan sepenuhnya produk keluaran syarikat aku sendiri. Air Sarang Burung AlWalit. Dan yg pastinya, Ada org2 penting yg sentiasa berdiri di belakang aku especially: my brother faiz, my staff ct asmahani, my family and tak lupa jugak pada staff2 FAA marketing especially, teha, niey and abg. Ghani.

Sebenarnya, aku sgt bersyukur pada tuhan kerana dalam masa 6 bulan syarikat aku mampu berdiri teguh Dan Mendapat peluang perniaagaan yg begitu banyak. Peluang dtg tanpa diduga. Dan alhamdulillah, aku juga turut mendapat peluang perniaagaan di turkey. Walaupun masih di peringkat awal, tapi aku bersyukur kerana ada beberapa org peniaga di sini yg berminat untuk menjual produk aku. Alhamdulillah, semuanya atas pertolongan Dari tuhan.

Kadang2, aku merasakan aku Adalah org yg cukup bertuah. Perjalanan hidupku, telah diaturi tuhan dengan cukup indah. Apa yg aku inginkan , semuanya dapat aku kecapi. Semoga aku dapat menjadi hamba tuhan yg lebih baik :)

No comments:

TUKAR TUKAR