Followers

Thursday, June 25, 2009

Selamat berkahwin bang mat dan kak nadia...






haaaaaaaaa..... lega rasanya! exam dah habis. merdeka merdeka merdeka!!!!! hahahahahaha. yang menambahkan lagi kebestan aku ni, malam ni balik kampung. hehehehhee. syoknye syoknye ada mat kool.

ari tue belek2 blog madi, ada jemputan kawin dari bang mat dan kak nadia. mmmm.. dah nak kawin diaorang ek. tak sangka pun ada gak. rasa macam sekejap sangat diaorang kapel. tut tut.... dah nak kawin. tu la org cakap, kalau dah jodoh tak kemana. aik..... cam glamer je ayat ni. hihihihi...

aku bila nak kawin? hahahahaaha kelakarla soalan ni. banyak benda lagi yang aku nak buat sebenarnya :

1) habiskan degree


2) sambung master


3) bukak bisnes


4) beli rumah


5) beli kereta


6) jaga mak abah aku

7) enjoy2 hahahahahahaha

haaaaa kan aku dah cakap, banyak lagi benda tak setel. so pada kengkawan yang kerap sgt tanya soalan tue kat aku, henti2 kan lah ye. buang masa korang jo. sampei jodoh nanti,kawin la den. kalau esok la jodoh den, esok jugok den kawin. ish...apa cakap pasal kawin ni??? tak best langsung.

haaaa better cakap pasal soalan exam td. antara soalan yg ditanya pasal six thinking hat ( feberet den soalan ni), consider all factors ( feberet jugak ni), part and function of brain ( nasib baik still bleh recall masa baca tuk midterm dulu)and short answer (time management, water logic, brainsplit theory, barriers of thinking and paradigm shift). secara generalnya, bleh a dikatakan yg soalannya sonang jo. alhamduillah.

mato pun dah makin stim ni, semalam tido lambat. so..... bismikallah humma ahya wa amut. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..................




No comments:

TUKAR TUKAR