Followers

Monday, June 22, 2009

Aku rinduuuuuuuuuu......................




ari ni 1st exam tuk aku bagi short sem ni. Subject Media and muslim society. topicnya agak boring tapi yang best adalah lecturernya. hmmm.... sir wan firus. dah tua, tapi still maintain handsome. org perlis dia ni. sekampung la kita. heheheehehe

soalan2 yang ditanya tadi agak senang. alhamdulillah, aku boleh jawab. pasal globalisation, new media and technology, communication during umar al-khattab period and pasal bad image of muslim in global media. thanks sir. rasa nak tergelak bila sir cakap dalam 'hall' tadi yang aku jawab soalan dia macam kupas kacang je. hehehehehe. tapi kalau dah kacang tue kena kacang cerdik yang keras, susah jugak sir. huhuhuhuhu.

lepas exam, aku belek2 tgk blog. hmmmmm ramai betul skang ni yg tulis blog pasal politik. kagum gak kdg2 ngan pandangan mereka mengenai politik semasa ni. aku nak tulis???? hmmmm tak payahla kot. cukupla sekadar menjadi pembaca. lagipun aku tak punya apa2 kelayakan untuk mengulas isu2 politik ni. tak mahir. silap2 tulis, kang kena saman berjuta2 ..... haaaa time tue sapa nak bayar? abah aku jugakkkkkkk..... bagi aku lebih baik kalau kita lakukan benda yang kita tahu. daripada tak tahu, tapi buat2 tahu. haaaa aku le tue.huhuhuhuhu

exam tinggal lagi satu paper. thinking technique for communicators. satu habuk pun aku tak stady lagi. ish2 anak saper la ye. asal buka buku je ngantuk. asal ngantuk je bukak buku... aiiii masalah betul. sebenarnya bukan apa..... hati aku dah tertutup tuk stady sebenarnya. yang aku ingat skang ni, hanya satu. NAK BALIK KAMPUNG. lama dah rasanya tak makan masakan mak. rindu pada ayam percik dan nasi lemak sambal sotong mak. dan yang paling nyata benda yang paling aku rindu adalah..... MAAAAAAAKKKKKKKKK!!!!!! uwaaaaaaaa........

No comments:

TUKAR TUKAR