Followers

Saturday, June 20, 2009

happy father's day....


esok 21 june hari bapa. yang kelakarnya..... kitaorang sekeluarga dah lama sambut. 2 minggu lepas. hehe takpe la. kan setiap hari adalah hari bapa. hmmmm tahun ni, aku hanya bagi music card dan greeting glass kat abah. aku cakap..... abah kena letak greeting glass tue kat ats meja office dia. hmmmmm... tak tau la abah letak ke tak. tak pe balik cuti sem ni, aku nak gi check. bersedialah dirimu wahai abah. hahahahahaaha.

abah.... sweet kan perkataan ni. se sweet abah aku la. hehehehe. best sangat bila ada abah. rasa macam hidup kita ni sempurna sangat. bagi aku, abah adalah insan yang hebat. dia adalah abah yang paling best dalam dunia. i love u abah.

sebagai seorang wakil rakyat, sah sah sangatla yang abah aku ni sangat busy orangnya. tapi abah sentiasa ada masa untuk anak-anaknya. aku suka sangat abah, sebab abah aku ni kelakar dan penyayang orangnya. dia sangat caring. tapi dalam lembut tue, ada juga ketegasannya. yela, sebagai pemimpin masyarakat dan keluarga, sifat tegas perlu ada. barulah og respect.

selalunya, ramai kawan2 aku yang nak cari teman hidup macam abah2 diaorang. tapi.... aku tak nak. sebab.........aku tahu.... tak mungkin aku dapat jumpa orang sehebat abah. sebab abah aku hanya ada satu saja dalam dunia ni. tiada siapa yang dapat menandinginya. tiada dua dan tiada tiga.

semoga diri abah sihat selalu. na sayang sangat abah. sentiasa berdoa semoga abah panjang umur dan murah rezeki selamanya. selamat hari bapa buat abah tercinta.!!!!

No comments:

TUKAR TUKAR