Followers

Monday, August 10, 2009

KU DAH TAK TAHANNNNNNNNN…………

Aku dah tak tau nak explain macam mana? Perasaan ini membuak2. memberontak. Aku jadi resah, gelisah, gila, sasau, angau dan macam2 langau lagi dok ada.

Oh tuhannnnnnnnn… tolonglah aku. aku dah tak tahan nak menanggung perasaan ini lagi cukuplah selama ini aku menderita. Aku dah tahu mcm mana nak wat lagi. Nampaknya… aku terpaksa sekarang. Hanya dengan………………… saja yang dapat membetulkan balik diriku yg dah memang tak betul ni.

Aku nekad………. Cukuplah dah hampir sebulan aku menanggung derita perasaan ini. Dengar sini semua org kampong…… dengan berfikikiran waras dan siuman… saya husna binti hashim merangkap jawatan rasmi sebagai kajol Malaya ingn mengumumkan bahwa saya nak balik kampong minggu depan. Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Rindu sangat kat makkkkkkkkkkkkkkk ngan abahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

No comments:

TUKAR TUKAR