Followers

Saturday, July 11, 2009

serammmmmmmmmmmm!!!!!!!!


adoi.......... boringnya... aku dah kat uia sekarang. sampai kul 5am kat s.alam. kak mem aku datang amik then tido dulu. bangun kul 8.30 kelam kabut drive balik uia. pasal aku kena jadi faci tuk program GPDP dekat matrik PJ. tapi bertambah angin bila tetiba bro yang handle GPDP ni cakap yg program tue cancel. adoiiiii cam nak makan org je rasanya. dah la tak inform kitaorg kata program ni cancel tak nak ngaku salah plak tue. akhirnya dia mintak maaf jugak.

punya tensen, aku , nuha dan mira putih kluar. aku g repair kereta. kat 3 jam kitaorang tgu. terbangla duit aku RM330. ups... duit abah. hehehehehe.

sambil tgu kereta siap, kitaorang sembang2. tetiba teringat kat member sekelas sem lepas aishah. dia ada citer kat aku, satu malam tue dia dan member dia tengah main game kat lap top. time tue dah kat pukul 2 3 pagi. tengah khusyuk dia main game, tetiba blackout. tapi lap top tak terpadam. kawan dia gelabah gila. bila tengok lap top masih terpasang walau letrik tak der.

skali kawan aku si aisyah ni hentam gelak. dia cakap memangla lap top tak terpadam sebab lap top ni ada batery. tetiba kawan dia tunjuk sesuatu kat sebelah lap top. rupa2nya batery laptop tak terpasang. hahahahahaha time tue memang gelabah gila la bebudak dua orang ni.

meremang la jugak bulu roma aku masa dengar citer dia ni. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

TUKAR TUKAR