Followers

Tuesday, October 4, 2011

MISTERI DI SANTUBONG... EEEEEEE

salam. apa habaq semua? aku skarang ni ada kat sarawak. jalan2 sambil keje main2 gitu. hahahahaha. aku bertolak dari air port penang kul 7.15am and sampai kat airport kuching dalam kul 9.15am. adiya aku dtg amek.

sampai2 je sini, adiya aku terus bawak aku gi brekpes kat santubong. nak makan tepi laut kononnya walaupun hujan turun renyai2. hehehehhe. jalan ke santubong berliku2. lebih kurang macam jalan nak ke kelantan.

masa on the way pergi, tiba2 kami nampak ada kreta eksiden dekat selekoh. kreta mpv (aku lupa jenis apa) warna kelabu. kreta tu langgar pokok. teruk kemek kreta tu kat bahagian depan. amsa tue, lori tow truck pun dah sampai. ngeri jugak tengok keadaan kreta tu. nasib penumpang tak tahu la macamana.

kitaorang teruskan perjalanan. sampai je, kitaorg makan2, best dpt minum tea c special. kalau kat semenanjung, kita panggil teh 3 layers. pastu amek gambar 2 3 keping kat perkampungan budaya.

masa on the way balik. satu peristiwa yg pelik dan misteri berlaku. ada satu lagi kejadian eksiden berlaku. mmg la tak pelik. tapi yg peliknya kejadian itu berlaku kat tempat yg sama yang kitaorg jumpa masa dtg td dan kereta yg berlainan. kali ni kreta mpv warna putih plak.

tempat yg sama, kedudukkan kreta yg sama, kemek di bahagian depan jugak yg sama, cuma masa dan kreta saja yg lain. aku time tue dah kecut perut. adiya aku cakap.... maybe tempat tue keras or ada something yg telah mengganggu pemandu2 itu.

hmmmm... semoga tuhan selamatkan perjalan kami. amin!

gambar hiasan



No comments:

TUKAR TUKAR