Followers

Friday, September 16, 2011

KENAPA RAYA TAHUN NI BEST?

salam semua. rasanya belum terlambat untuk aku wish selamat hari raya aidilfitri... maaf zahir dan batin. raya tahun ni, rasanya lebih meriah dari tahun2 yg lain. kenapa? sebab tahun ni, tahun first aku bagi duit raya kat orang. maklumlah... dah berkerja. hehehehehehe. sebelum ni asyik menadah tangan je mintak duit raya kat orang. baju raya pun beli pakai duit sendiri taw. ngeh ngeh ngeh...

yang tambah best lagi, masa raya ke 3 kitaorang wat family day. tapi tak de gambar yg dapat aku pos kan sebab gambar2 semua ada kat kakak2 aku. nanti aku mintak kat diaorg, aku akan pos kat blog ni. : P

apa2 pun, raya tahun ni lagi bertambah best sebab ni first time aku dapat posa penuh sebulan. fuiyooooo! kredit untuk aku! tak yah susah2 nak ganti. maklumlah.... kalau bulan tak posa ni... mmg payah sangat aku nak posa. : P

and selain dari tue, raya ni bertambah best sebab.... setelah bertahun2, ni lah tahun yang aku ada di rumah sepanjang ramadhan. dapat bukak posa dan terawih sama2 ngan mak abah aku mmg saat2 yg best. sebab mak aku pandai masakkkkk. hehehehehehe

ok lah... semoga korunk pun rasa happy lah ye dgn raya tahun ni. bye bye. audios.


BARU BALIK SEMAYANG RAYA


RAYA KE DUA KAT RUMAHA KAWAN (SHAMILA)


RAYA KE  4 ON THE WAY NAK GI JALAN2 RAYA NGAN KENGKAWAN


No comments:

TUKAR TUKAR