Followers

Thursday, September 3, 2009

TOLONGLAH AKU...........

tolong tolong tolong!!!!! kalau bleh nak je aku jerit2 macam ni... aku dah terdesak sangat ni. terdesak ape???? nyawa aku dah sesak. dah terlekat2 kat kerongkong ni. adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... siapakah yg sudi membantu aku yang separa lemah ini..???? hehehehehehheehe...

apa punca aku jadi macam ni? semuanya kerana................. kerana................ kerana........... minggu depan aku ada 3 exam. uwaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! sapa yg baik tolonglah..... tolong jawab exam kat aku. hehehhehehe

ari selasa: exam electronic media
ari rabu: exam radio production
ari kamis: exam research method

pastu.... ada 4 assignment yang aku nakkena settlekan sebelum raya. adoiiiiiiiiiiiiiiiii.....

sapelah yang cipta university ni yek?????

No comments:

TUKAR TUKAR