Followers

Monday, March 21, 2011

HOLIDAY DI LANGKAWI (PART 2)

KAT langkawi, aku plan nak stay kat grand beach motel. tapi dah full. so menginapla kitaorg kat sugary sand beach resort. ct panggil sugar daddy resort. hahahhaha. sampai je, kitaorg lepak2 kejap, solat then kita pergi underwater world. sebelum tue gi jumpa bang mat and kak nadia dulu. kebetulan diaorg pun dtg bercuti di langkawi. tapi tak sempat nak snap gambar diaorg. ngeh ngeh ngeh. ok lah tuan2 dan puan hayatilah keindahan di UNDERWATERWORLD LANGKAWI. YEAAHAAAAA!!!!



"ct, kita tak naik kuda padi, naik kuda ni pun jadilah."


aiiii buluh lemang pun ada? ke meriam buluh ni?


tgk obor2 ni aku rasa macam nak gigit2 je. gerammmmm!


mana lembut? obor2 ke sotong? ahhahahaha :D


aku rasa idea baju banduan penjara, diaorg amek inspirasi dari ikan ni la.


sham: jaga na jaga.. ikan pari tue nak mai kat kita.
aku: alaaaa jgn takut2. wat2 cool je


ct: "dah shamila. giliran hang plak amek gambar."
aku (dalam hati): yessssssss!



huishhh bercahaya oooo mata shark ni. gigi dia bercahaya jugak tak???


aku: aku nak beli la tudung saji ni nak bawak balik kat mak aku.
shamila: tue siput la ngokk!!!!
( selepas itu aksi karate mengkarate antara kami berlaku)



apa tengok2??? heeeeee :P


ingat cun la tue? (uwek!)


ish2 mmg gelojoh betul budak 2 ekor ni.


kenalkan bf baruku.... abang win.


comel giler penguin2 ni. macam nak amek wat anak angkat je sekor.



inilah rupanya telur penguin yg dah menetas. mcm telur itik kan?



menyampah tgk aksi sejuk gedik shamila ni.... :P


alamak, aku pun ada wat jugak! hahahahaha gediks youuuuu!


aku, shamila dan ct tengah berenang2. eh... ni ninja turtle laaa :P



burung2 ni sdg menari2 sambil menyanyikan lagu hindustan. tak percaya? betul... kalau tak caya gak, tanya la burung2 ni. ada beran???


aksi ngok ngek makhluk dua ekor ni



ikan keli ke ni? goreng pon sodap!



huh! macho giler pak we ct and shamila ni.


TUKAR TUKAR