Followers

Thursday, March 31, 2011

BANJIR! BANJIR! BANJIR!

Hahahhahaaha.... gempak tak tajuk entri aku kali ni. Macam kecemasan sangat la kan? Sebenarnya alhamdulillah, walaupun banjir teruk kat perlis ni, area umah aku tak terjejas langsung. maybe sebab kawasan tinggi kot.

Tapi sebenarnya, kalau korang nak tau, dalam beberapa tahun ni yang melibatkan banjir di perlis, aku tak pernah rasa atau mengalaminya. sebab , stiap kali banjir berlaku, aku mesti ada kat UIA. tapi kali ni, aku dapat merasainya sendiri. best jugak tengok air banyak2 ni. tapi sebenarnya rasa simpati itu melebihi dari rasa seronok pabila aku lihat ada rumah2 yang dimasuki air. kesian dekat tuan empunya rumah. mesti penat bila time nak mencuci.

disebabkan ini first time aku dapat rasa suasana banjir, maka aku dan CT pun meronda2 melihat banjir. kekekekekeke. org pakat kalut balik rumah , kami plak kalut menghampiri banjir.




suasana sebelum hujan. redup2 gitu



langit mendung. warna hitam. cantik... tapi takuttttt :P




pak cik dan mak cik ni masih tegar untuk meniaga





hujan mula turun renyai2




jalan jadi jem. sbb semua budak2 sekolah bleh balik awal. termasuk la cikgu2. suker la tuee...




air hujan yg telah memenuhi sawah bendang. kuruslah aku tak makan nasi.... hahahahahha :D




stelah hujan renyai, kami berhenti makan kat restoren nelayan. cucur udang yang tak de udang. lebih kurang macam cucur badak. mana ada badak dalam cucur tu.




marilah bersantap!




mee rebus. bleh la tahan... :)





jemput jemput jemput.....



HUBUNGI SAYA DI TALIAN 0193646804 / 0174553100 UNTUK MENDAPATKAN
 AIR SARANG BURUNG KETELLA. 
MINUMAN BERKHASIAT UNTUK SEMUA!



No comments:

TUKAR TUKAR