Followers

Thursday, June 18, 2009

Happy Birthday Mom...........




happy birthday to you......
happy birthday to you....
happy birthday to my mom...
happy birthday to you............
I LOVE YOU MOM!!!!!

" Ya Allah, Tuhan yang Maha Agung, aku memohon kepadaMU agar Kau memanjangkan usia ibu kesayanganku ini. agar Kau membahagiakan hidupnya..... seorang insan yang telah Kau hadiahkan kepadaku. agar Kau berikan rahmatMU sepanjang masa kepanya.... insan yang begitu berjasa dalam hidupku. aku memohon Ya Allah, sayangilah dia Ya Allah sebagaimana dia menyayangi aku dengan sepenuh hatinya, membesarkanku tanpa mengira penat lelah, mendidikku dengan penuh rasa tanggungjawab dan kasih sayang. Dia .....Ya Allah, adalah insan yang amat ku sayangi. jauhkan diriku dari menyakiti hatinya. elakkan diriku dari menderhaka padanya. izinkan aku berbakti padanya sepanjang hayatku. izinkan aku untuk membalas jasa2 nya. dan izinkan aku untuk menyayangi dan menjaganya dengan penuh kasih sayang sebagaimana dia menyayangi dan menjaga aku selama ini. sesungguhnya Ya Allah, dialah insan yang paling berhak untuk menerima segala kasih sayangMu kerana dia adalah seorang ibu yang penuh dengan kasih sayang. aku cintakan dia Ya Allah. dan aku yakin hanya dia sahaja manusia yang amat mencintai diriku sepenuh hatinya. cintanya padaku , tidak mengharapkan apa2 balasan. malahan dia yang terus melakukan pengorbanan. sekali lagi Ya Allah, aku bersyukur padaMu kerana telah menghadiahkan padaku seorang ibu. dia malaikat yang menjagaku sepanjang hayat. terima kasih di atas hadiah yang cukup berharga ini. selamat hari lahir mak!!

No comments:

TUKAR TUKAR