Followers

Friday, September 23, 2011

3 hari di kelate... 3 kali saman. SYABAS POLIS KELATE!

hahahahhaha. baru2 ni aku ngan ct gi kelate ada urusan business di sana. aku perlu berjumpa dengan pemain bola sepak kelate bro. ramzul zahini sebab dia akan menjadi duta produk air sarang burung al-walit aku kat sana dan sekaligus menjadi stokis kelate.

aku bertolak ke sana ptg ahad, sebab awalnya ada open house kat umah aku. tak kan nak blah time tetamu ramai di rumah. sampai kelate pukul 12pm dan stay kat ridel hotel. thanks tu bro.jehan (player kelate jugok) sebab carikan kitaorg hotel dan tunjuk arah jalan.lepas tolong aku check in hotel, dia pesan , "pagi esok turun bawh letak duit syiling parking, nanti kena saman. ( parking hotel full so kena parking tepi jalan).

al macam biasalah, aku ni kan mana reti tak bangun lewat. so hari 1st di sana, dapatlah surat chenta teragung dari mpkb. tahniah husna!



keesokkan harinya, peristiwa yg sama berulang. satu lagi surat chenta teragung aku terima. syabasss husna bette he!

bila hari ke tiga, tempat parking hotel ada kosong. maka slamatlah aku pada hari ketiganya drpd disaman oleh mpkb. maka berangkat pulanglah aku ke perlis bersama cik ct dgn hati yg berbunga.

rupa2nya, mmg ternyata bunga pasti akan layu. di tengah jalan kat tanah merah, ada roadblock . dan aku skali lagi telah disaman krana menggunakan henpon ketika memandu. oh husna... anda mmg betul2 hebat. congrates girl!



cik ct di sebelah hanya tersenyum dan berkata " senyum... tak perlu kata apa2" dia juga sempat menambah "polis kelantan.... memang rajin bekerja."

TAHNIAH POLIS KELATE.... TAHNIAH HUSNA!


gambar2 yg sempat aku snap di kelate


dengan ct


aku dan mj. tgah beli cakoi


yg sebelah aku tu la player klate, ramzul


2 org lg tu, safuan dan marizi



kat pizza hut di kb mall


No comments:

TUKAR TUKAR